ژنده پیل

تربت جام

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۳
ارديبهشت

آهنگ زیبای "ای دسته گل مرحبا" که  با نوای دوتار اجرا شده است. این آهنگ به مدت 6 دقیقه و در قالب mp3 می باشد.

متن شعر:

ای دسته گل مرحبا
با بوی ریحان آمدی
جان همه عالم تویی
کز عالم جان آمدی

دانلود

۱۱
ارديبهشت

گروه موسیقی کیوان ساکت(وزیری) به خوانندگی سالار عقیلی در تالار وحدت به روی صحنه خواهند رفت.این کنسرت 18، 19 و 20 اردیبهشت هر شب ساعت 21:30 اجرا خواهد شد و گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت با سالار عقیلی همنوا خواهند شد. در این کنسرت قرار است، تعدادی از قطعات کیوان ساکت برای علاقه‌مندان اجرا شود. غلامعلی پورعطایی، دوتار نواز خراسانی به همراه ذوالفقار عسگریان با آواز محلی و ساز دوتار میهمان این سه شب موسیقایی خواهند بود.

  • غلامی
۱۱
ارديبهشت

آثار ژنده پیل(شیخ احمد جام)

آثار او به زبان فارسی هستند شامل یک رساله، شش کتاب به نثر و یک دیوان شعر:

    1- رساله سمرقندیه
    2- انس‌التائبین: این اثر شیخ با مقدمه ، تصحیح و تعلیقات دکتر علی فاضل از سوی انتشارات توس منتشر گردیده است.
    3- مفتاح‌النجات: این اثر شیخ با مقدمه ، تصحیح و تعلیقات دکتر علی فاضل از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر گردیده است.
    4- روضةالمذنبین و جنةالمشتاقین: این اثر شیخ با مقدمه ، تصحیح و تعلیقات دکتر علی فاضل از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر گردیده است.
    5- کنوزالحکمة: این اثر شیخ به تصحیح دکتر علی فاضل و مقدمه دکتر حسن نصیری جامی سوی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر گردیده است.
    6- سراج‌السائرین: این اثر شیخ با مقدمه ، تصحیح و تعلیقات دکتر حسن نصیری جامی از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر گردیده است.
    7- بحارالحقیقة: این اثر شیخ با مقدمه ، تصحیح و تعلیقات دکتر حسن نصیری جامی از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر گردیده است.
    8- دیوان شعر احمد جام